torsdag 9 juli 2015

Välkomna


Vad är Saras Landskap?

Saras Landskap är mitt egna lilla företag där jag vid sidan av studier frilansar som landskapsarkitekt. Jag tar mindre uppdrag i form av gestaltningsförslag av privata trädgårdar, balkonger och uteplatser. Förenklat ritar jag en plan med tillhörande skisser av hur just din utemiljö skulle kunna utformas och vilka funktioner, växter och interiör som skulle kunna finnas där. Jag gör även mindre illustrationsuppdrag till t ex böcker, affischer eller tavlor. 

Vad är fördelarna med Saras Landskap?

Jag kan erbjuda gestaltningsförslag skräddarsydda just för ditt uterum där du själv kan vara med och påverka i precis den grad du själv önskar. Förutom en personligare och mer frekvent kontakt kan jag som student erbjuda gestaltningsförslag för ett betydligt lägre pris än de stora firmorna. 

Vem är Sara?

Jag är en 23årig landskapsarkitektstudent från Uppsala. Jag studerar på SLU Alnarp och är för tillfället bosatt i Lund. Kreativtetsjunkie som brinner för allt som har att göra med färg, form och växtlighet. På fritiden illustrerar jag och driver en matblogg för studenter. 

Vad kommer finnas på denna blogg?

Mina alster samt en del av mina fotografier på växter, trädgårdar och annat grönt jag trillar över och finner inspirerande. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar